به گزارش خبرنگار رودسریـها ، رودسر کانال هرچه بـه پایـان دوره چهارم  و آغاز دوره پنجم شورای اسلامـی شـهر نزدیک مـی شویم حرف و حدیث های زیـادی به منظور تصدی شـهردار شدن بـه گوش مـی رسد.

شـهرداری رودسر نیز از این ماجرا مبرا نیست، شنیده ها حاکی از این هست که مدیر یکی از کانال های تلگرامـی کـه در انتخابات به افشای اطلاعات برخی کاندیداهای شورای شـهر دست زده بود، مدعی شـهردار شدن هست و شروع بـه سنگ اندازی بـه سمت کاندیداهای شـهرداری کرده است.

این آقای مدیر تلگرامـی کـه هنوز اصولگرا یـا اصلاح طلب بودنش به منظور این جناحین ثابت نشده ، توانست در دوران دولت تدبیر و امـید رنگ اعتدال بـه خود بگیرد و در یک اقدام انتحاری منصبی به منظور خود دست و پا کند ولی مثل آنکه شورای مـی اصلاح طلبان (که هنوز از مجوزشان خبری درون دست نیست) مخالف تکیـه این فرد بر آن مسند هستند و جلسات خاصی و خصوصی بسیـاری با فرماندار (شـهرستان مذکور) داشته اند.

اما اندکی هم از خوش خدمتی های این مدیر تلگرامـی بدانید هم خوب است؛ آقای … (اسمش محفوظ) برخی اوقات سنگ نماینده شـهرستان درون مجلس را بر مـی زند و زمانی کـه بحث ماندش و تکیـه بر مسند مـی شود درون جناح مخالف نماینده شروع بـه توپ زدن مـی کند که مثالش مـی شود دیدار با دوستانش درون ستاد انتخاباتی شـهر محل زندگی اش. رودسر کانال جدیدا هم شنیده شده هست کانالی با عنوان حامـی دولت راه انداخته است.

اگر اندکی دورتر از ماجرای ایـام برویم ، فرد ، صاحب گروهی تلگرامـی مـی شود که تا شـهردار شـهر محل سرا عوض کند و خود جایگزین فرد گردد، ولی اتفاق جوری دیگر رقم مـیخورد و تصدی بر مسند یک اداره شیرین تر برایش مـی نشیند ، فردای مسئولیت، آقای …. که مدیریت گروه و کانال تلگرامـی را درون کارنامـه دارد، گروهش را از تلگرام پاک مـی کند که تا پایـه های مـیز جدیدش را نلرزاند.

حال این مدیر گروه و کانال تلگرامـی ، کـه بر مسند اداره هم تکیـه زده ، تصمـیم بـه شـهردار شدن دارد . رودسر کانال بلندپروازیت مبارک آقای مدیر.

: رودسر کانال




[بلند پروازی مدیرکانال تلگرامـی به منظور شـهردار شدن درون رودسر ... رودسر کانال]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 20 Jun 2018 03:15:00 +0000